Fejl i pas
VIGTIGT, hvis du eller dit barn har fået lavet pas efter den 2. marts 2015. Hvis du står og skal på påskeferie, er det meget vigtigt, at du tjekker din digitale postkasse for at se, om du er en af de borgere, der har en fejl i dit pas.

VIGTIGT, hvis du eller dit barn har fået lavet pas efter den 2. marts 2015. Hvis du står og skal på påskeferie, er det meget vigtigt, at du tjekker din digitale postkasse for at se, om du er en af de borgere, der har en fejl i dit pas. Hvis du har modtaget besked via digital post om, at der er fejl i dit pas, eller du har fået udstedt børnepas i perioden og du står og skal på påskeferie, så ring med det sam-me til Borgerservice på 39 57 52 99. Så kan vi udstede et midlertidigt pas til dig med det samme. Hvis du skal rejse til et land, som ikke accepterer midlertidige pas, skal du medbringe dokumentati-on (flybilletter m.m.), så skal vi gøre, hvad vi kan, for at hjælpe dig hurtigst muligt. Hvis du ikke har modtaget en besked i din digitale postkasse og duikke har fået lavet børnepas, så kan du være helt rolig og behøver ikke foretage dig noget. Hvis du har fået lavet børnepas mellem 2. og 21 marts, og IKKE har modtaget et brev om, at der er fejl i passet, har du heller ikke grund til bekymring. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os på 39 57 52 99. Med venlig hilsen Borgerservice.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

Top